ترفندهای موفقیت گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ آواگیمز

ترفند‌هایی برای موفقیت در گلوبال گیم‌ جم ۲۰۲۰

  در این مقاله کوتاه نکاتی را برای شرکت‌کنندگان گلوبال گیم‌جم آورده‌ایم. توجه به این نکات به خصوص برای کسانی که اولین بار است در این رویداد شرکت می‌کنند، تجربه بهتری را رقم می‌زند. پیش از گلوبال گیم جم خوب بخوابید! این درست است که گلوبال گیم جم یک رویداد ۴۸ ساعته و پیوسته است؛ …

اطلاعات بیشتر
رویداد متین ایزدی

خلاصه‌ای از آنچه در رویداد متین ایزدی با عنوان قصه گفتن در جاهای تنگ گذشت

در روز پنج‌شنبه، پنجم دی ماه ۹۸، کارگاهی تخصصی با عنوان «قصه گفتن در جاهای تنگ: راهکارهای طراحی روایت برای بازی‌های موبایلی» برگزار شد و در آن متین ایزدی، از نویسندگان مطرح صنعت بازی ایران، یافته‌ها و تجربیات چندین ساله خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت.  در انتهای این مقاله می‌توانید پوشش کامل ویدیویی …

اطلاعات بیشتر
هکاتون بازی‌های جدی ۹۸

رویداد سه روزه هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸ با حمایت آواگیمز پایان یافت

سومین دوره هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸، به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، از چهارشنبه تا جمعه، مورخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار شد. در این رویداد، شرکت‌کنندگان مستقر در سایت تهران با حمایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش برای ساخت یک بازی جدی (نهایتا تا سطح نسخه دِمو) در زمینه آموزش، به رقابت و …

اطلاعات بیشتر
فراخوان شناسایی بازی‌ جهت انتشار توسط آواگیمز

فراخوان شناسایی بازی‌های برتر جهت انتشار توسط آواگیمز

فراخوان شناسایی بازی‌ جهت انتشار توسط آواگیمز منتشر شد. تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز می‌توانند پروژه‌های خود را جهت تجاری‌سازی و انتشار برای تیم ارزیابی آواگیمز ارسال نموده و در صورت پذیرش اولیه، به صورت حضوری در یک رویداد Pitch Day به داوران آواگیمز ارائه نمایند.   در صورتی که علاقه‌مند به ارائه بازی‌های بازی خود …

اطلاعات بیشتر
بخش پشتیبانی بازی در ایجاد رضایت بازیکن

چگونه مخاطب هدف‌مان را از طریق بخش پشتیبانی بازی همراهی کنیم؟

بسیاری از توسعه دهندگان بازی تصور می‌کنند که تنها عملکرد بخش پشتیبانی بازی ، پشتیبانی از نوع منفعلانه (Reactive Approach) است که در پاسخ به شکایات و مشکلاتی رخ می‌دهد که بازیکن‌ها با آن سر و کار دارند؛ اما پشتیبانی فقط این نیست! با رویکرد پشتیبانی فعالانه (Proactive Approach)، می‌توانید از بسیاری از سناریوهای نامطلوب …

اطلاعات بیشتر
کارگاه Occupation: Game Producer امیرحسین عرفانی

خلاصه‌ای از کارگاه Occupation: Game Producer امیرحسین عرفانی

روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸، به همراه امیرحسین عرفانی، کارگاهی را به نام «Occupation: Game Producer» برگزار کردیم. جمعی از بازیسازان دور هم جمع شدیم تا امیرحسین عرفانی از راه دور برای ما از صفر تا صد تجربیات خود از بازیسازی ایندی در کشور هلند سخن بگوید. او توضیحات خود را به دسته‌بندی‌های مشخصی درباره …

اطلاعات بیشتر
شب نشینی آواگیمز

پیشنهاد آواگیمز برای رشد صنعت بازی: تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری و ایجاد مثلت همکاری

در روز چهارشنبه، یکم آبان ماه ۹۸، در رویداد « شب‌ نشینی آواگیمز »، میزبان یکصد نفر از برترین بازیسازان کشور، بازیگران کلیدی صنعت بازی و سرمایه‌گذاران مطرح کشور بودیم. هدف این دورهمی دوستانه که در هتل همای تهران برگزار شد، این بود که علاوه بر ایجاد فرصتی برای گپ‌وگفت و شبکه سازی، اخبار و …

اطلاعات بیشتر
تست A/B

 تست A/B ، معجزه‌ای که باید اتفاق بیافتد!

مایکروسافت و دیگر شرکت‌های پیشرو (از جمله آمازون، فیسبوک و گوگل) هر ساله بیش از ۱۰ هزار آزمایش کنترل شده‌ی آنلاین از نوع تست A/B انجام می‌دهند و در این آزمایش‌ها میلیون ها کاربر را درگیر می‌کنند. بدون این آزمایش‌ها ممکن است بسیاری از پیشرفت‌ها هرگز اتفاق نیفتند، یا بسیاری از ایده‌های بد باعث اتلاف …

اطلاعات بیشتر
شاخص های درآمدزایی بازی

از آنالیتیکز بازی موبایلمان چه بخواهیم؟ (قسمت دوم)

  در مقاله‌ی قبلی از آنالیتیکز بازی موبایلمان چه بخواهیم؟ (قسمت اول)، به بررسی شاخص‌های بنیادی آنالیز بازی پرداختیم. در این قسمت شاخص‌ های درآمدزایی بازی را بررسی خواهیم کرد.   شاخص‌ های درآمدزایی بازی :   نرخ تبدیل Conversion Rate Conversion Rate یا نرخ تبدیل، یعنی میزان تبدیل کاربران عادی به کاربرانی که پول می‌دهند. این …

اطلاعات بیشتر
مصاحبه هفته‌نامه شنبه با حسین مزروعی

مصاحبه هفته‌نامه شنبه با حسین مزروعی

هفته‌نامه شنبه رسانه اختصاصی اکوسیستم استارتاپی ایران، در آخرین شماره خود، با حسین مزروعی، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آواگیمز، به گفتگو نشست تا خوانندگان خود را با صنعت بازی بیشتر آشنا کند. در بخشی از مصاحبه، حسین مزروعی در رابطه با شرکت آواگیمز گفت: «در دنیا شرکت‌های نشر در صنعت بازی نقش بسیار مهمی ایفا …

اطلاعات بیشتر