بازی اندروید رایگان باباپز، تجربه آشپزی با محیطی ایرانی

بازی اندروید باباپز از جمله بازی‌های اندروید ایرانی‌ است که حال و هوا و فرهنگ ایران را به خوبی وارد بازی کرده است! استفاده از المان‌هایی مثل خانومی با چادر گل گلی، آقایی با لُنگی دور گردن، مردی با سبیل‌های بلند مشکی، دیالوگ‌ها و مغازه‌های ایرانی و… فضای ذهنی وطنی را کاملا به شما منتقل می‌کند! از نظر بسیاری از بازیکنان، احساسی که در چنین بازی‌هایی تجربه می‌شود، قابل مقایسه با بازی‌های خارجی با همان سبک نیست. 

در ابتدای بازی، سرآشپز شهر باباپز که با اسم «اصغر سبیل» خود را معرفی می کند، با صدایی کلفت و لوتی‌وار و با ظاهری ساده و ژولیده به شما خوشامد می‌گوید و در حالی که آهنگی بندری در پس زمینه پخش می‌شود، قدم به قدم به شما آموزش می‌دهد که چطور می‌توانید رستوران‌های مختلف را مدیریت کنید، غذاهای متفاوت بپزید و با ترفندهای مختلف مشتری‌های‌تان را خوشحال و راضی نگه دارید. 

بازی اندروید باباپز

وقتی وارد محیط اولین رستوران، که یک فلافلی است، می‌شوید، تازه متوجه می‌شوید که داستان این بازی آنلاین از چه قرار است. مشتری‌های متفاوت وارد رستوران می‌شوند، سفارش‌های مختلفی می‌دهند که هرچه باتجربه‌تر شوید، سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند، و شما مدت زمان مشخصی فرصت دارید که پیش از عصبانی شدن آن‌ها، غذای‌شان را آماده کرده و تحویل‌شان بدهید.

در این بین برای بالا بردن صبر مشتری‌ها، جلوگیری از سوختن غذاها، دریافت انعام بالاتر و امکان افزایش قیمت منو، می‌توانید وسایل آشپزی و دکوراسیون رستوران را ارتقا دهید و به تدریج حتی برای خرید مغازه‌های جدیدتر مثل کبابی، فست فود، شیرینی‌پزی و آبمیوه فروشی برنامه‌ریزی کنید. برای این کار هم نیاز به سکه و الماس دارید و از همین‌جاست که اکونومی بازی راه خود را باز می‌کند. 

بازی آنلاین باباپز یک بازی موبایلی کژوال است که احتیاج به فضای ذهنی زیادی ندارد و بیش‌تر نیازمند تمرکز و سرعت عمل است. به همین دلیل می‌تواند برای شرایطی انتظار مانند صف تهیه بلیت، مسیرهای رفت‌وآمد و مانند آن بسیار سرگرم‌کننده باشد. 

بازی آشپزی باباپز را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

دانلود بازی جدید باباپز از کافه بازار

دانلود بازی اندروید ایرانی باباپز با لینک مستقیم