اپلیکیشن بازی و گفتگوی آنلاین بازینگا، لذت بازی‌های دورهمی قدیم به سبک جدید

بازینگا، بازی با دوستان

در روزهایی که دغدغه‌های زیاد و حوصله کمی دارید و دوری از دوستان و قرنطینه‌های کرونا شرایط را برای تعامل با دیگران محدود کرده است، بازی‌های موبایلی می‌توانند گزینه مناسبی برای  گذراندن اوقات فراغتتان باشند. بازینگا  اپلیکیشن‌ گفتگو و بازی آنلاین مشابه پلاتو است. در این برنامه علاوه بر امکان چت اختصاصی و گروهی، بازی‌های متنوعی برای دورهمی‌های مجازی و دوستانه وجود دارد.

گرافیک ساده اما زیبا و رابط کاربری خوب بازینگا طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب می‌کند و اپلیکیشن مناسبی برای گروه‌های دوستانه و بازی‌های خانوادگی است که علاوه بر گپ وگفت می‌توان به بازی در آن مشغول شد.

بازی‌های بازینگا از نوع بازی موبایلی ساده هستند. برخلاف بازی‌های جنگی و استراتژی نیاز به یادگیری مراحل سخت و پیچیده ندارند. در بین بازی‌ها اسامی نوستالژیکی مانند منچ و اسم فامیل  نیز به چشم می‌خورد.

نام‌گذاری بازی‌ها نیز به نوبه خود جالب است. منچینگا همان بازی منچ نوستالژیست که بصورت آنلاین قابل انجام است. کشتینگا، مشابه تانک‌بازی متولدین دهه شصت و هفتاد است که باید محل تانک‌های حریف را که روی کاغذ مشخص شده بود حدس می‌زدند. اما این‌بار باید شانس خود را به کار گرفته و کشتی‌های حریف را در اقیانوس غرق کنید. در کاردینگا شما می‌توانید با پرتاب چاقو به یک صفحه گردان چوبی قدرت دقت و تمرکز خود را ارزیابی کنید و یا  ناراحتی و عصبانیت خود را با ضربات متعدد و سریع جبران کنید!

در بازینگا امکان تشکیل گروه‌های گپ وگفت متعدد و همچنین شرکت در گروه‌های گفتگوی عمومی وجود دارد و تلاش شده است محیط سالمی برای تعامل کاربران با یکدیگر فراهم شود.

همچنین شما می‌توانید از داخل گروه و یا در یک گفتگوی دونفره، دوستانتان را به بازی دعوت کنید و با شروع بازی نیز در محیط داخل بازی به گفتگویتان ادامه دهید.

 اگرچه هنوز تعداد بازی‌های این اپلیکیشن کم است اما قرار است به زودی بازی‌های بیشتری از جمله مافیا به آن اضافه شود و البته با همین ویژگی‌های فعلی نیز می‌تواند فضای مناسبی برای دورهمی با دوستان دور و نزدیک و رفع دلتنگی‌ها باشد.

بازینگا را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود بازی جدید آنلاین بازینگا