اپلیکیشن بازی و گفتگوی آنلاین بازینگا، لذت بازی‌های دورهمی قدیم به سبک جدید

بازینگا، بازی با دوستان در روزهایی که دغدغه‌های زیاد و حوصله کمی دارید و دوری از دوستان و قرنطینه‌های کرونا شرایط را برای تعامل با دیگران محدود کرده است، بازی‌های موبایلی می‌توانند گزینه مناسبی برای  گذراندن اوقات فراغتتان باشند. بازینگا  اپلیکیشن‌ گفتگو و بازی آنلاین مشابه پلاتو است. در این برنامه علاوه بر امکان چت …

اطلاعات بیشتر
کافه گیمز ۴ رویداد مشترک کافه بازار و آواگیمز

خلاصه‌ای از کافه‌گیمز ۴

یکی از دغدغه‌های همیشگی آواگیمز این بوده که شرایطی را فراهم کند که دانش بازیسازی به تمامی بازیسازان در سراسر ایران منتقل شود. این مرکز پیش از این، با انتشار رایگان فیلم ضبط شده رویدادها، این هدف را محقق می‌کرد؛ اما اینک در دوران کرونا، شرایطی فراهم شد تا با برگزاری رویدادهای آنلاین، به تحقق …

اطلاعات بیشتر
کمپین سرگرمیت با ما

کمپین مشترک بازی‌سازان ایرانی با شعارتوخونه بمون،«سرگرمیت با ما»

۱۲ بازی ایرانی در اقدامی مشترک و طی پویش #سرگرمیت_باما بازی‌های خود را با محتواهای جدید و متنوع در اختیار علاقمندان به بازی در روزهای قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا  قرار می‌دهند. پویش «سرگرمیت با ما»، که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانه‌ای و حمایت ویژه‌ تپسل و همراهی «کافه بازار»، …

اطلاعات بیشتر
طه رسولی جشنواره بازی سازان مستقل

خلاصه‌ای از کارگاه مغازه‌های بزرگ با ویترین خالی طه رسولی در جشنواره بازیسازان مستقل

تابستان سال ۹۸ در اختتامیه جشنواره بازی سازان مستقل ، طه رسولی، مدیر نشر شرکت آواگیمز سخنرانی‌ای با موضوع درآمدزایی در بازی‌های موبایل با عنوان «مغازه‌های بزرگ با ویترین‌های خالی» داشت. در این مقاله خلاصه‌ای از مطالب عنوان شده در سخنرانی را مطرح خواهیم کرد. ویدیوی کارگاه در آینده منتشر خواهد شد. مقدمه بیایید فرض …

اطلاعات بیشتر
کارگاه حسین مزروعی با عنوان تولید و توسعه بازی با نگاه تجاری در بازار ایران

خلاصه ای از کارگاه حسین مزروعی با عنوان تولید و توسعه بازی با نگاه تجاری در بازار ایران

در روز چهارشنبه چهارم دی ماه ۹۸، حسین مزروعی در شتابدهنده کسب‌وکار فردوسی مشهد، کارگاهی با عنوان «تولید و توسعه بازی با نگاه تجاری در بازار ایران» برگزار کرد تا تجربیات شکست‌ها و موفقیت‌های خود را از فعالیت چندین ساله‌اش در صنعت بازی، با شرکت‌کنندگان این رویداد به اشتراک بگذارد.  آقای مزروعی در این رویداد …

اطلاعات بیشتر
مارکتینگ در صنعت بازی

چگونه بدون اینکه هزینه‌ای بپردازید، برای بازی خود بازاریابی کنید؟!

سالانه هزاران بازی وارد بازار می‌شوند که بسیاری از آن‌ها میلیون‌ها تومان بودجه برای بازاریابی خود صرف می‌کنند. سوال این است که در این شرایط چطور می‌توانید بدون اینکه برای بازاریابی‌تان هزینه‌ای بپردازید، با آن‌ها رقابت کنید و دیده شوید؟  البته به طور کلی می‌توان گفت هیچ کار بازاریابی وجود ندارد که بتوان آن را …

اطلاعات بیشتر
سوالات پرتکرار آواگیمز

پاسخ‌ آواگیمز به سوالات پرتکرار

۱- منظور از خدمات نشر چیست؟ در سراسر دنیا شرکت‌‌هایی که در زمینه انتشار بازی تجربه موفقی دارند، تجربیات خود را در پروژه‌های جدید با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این کار در نهایت منجر به قرارگیری تجربه یک تیم متخصص در کنار یک تیم تولیدکننده می‌شود؛ در نتیجه شانس موفقیت تجاری محصول جدید بالاتر می‌رود. خدمات …

اطلاعات بیشتر

توصیه‌هایی برای ارائه‌ی بهتر پروژه به ناشر

ساختن بازی اصلا کار ساده‌ای نیست. برای ساخت و عرضه‌ی یک بازی باید هزار و یک مشکل فنی و طراحی را حل کنید تا محصول نهایی به سرانجام برسد. اما ارائه دادن درست محصولی که ساخته‌اید هم به اندازه‌ی ساخت خود محصول دشوار است. در واقع اگر بهترین بازی دنیا را هم داشته باشید اما …

اطلاعات بیشتر
گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ آواگیمز

گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ آواگیمز با حضور ۱۴۰ بازیساز به اتمام رسید

در تاریخ دهم و یازدهم بهمن ماه ۹۸، در رویداد گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ آواگیمز میزبان ۱۴۰ بازیساز از سراسر ایران بودیم.  رویداد گلوبال گیم جم، که یکی از مهم‌ترین رویدادهای بازی‌سازی بین‌المللی است، امسال هم برگزار شد و این فرصت را در اختیار هزاران بازی‌ساز از سراسر دنیا داد تا در مدت زمان دو …

اطلاعات بیشتر
چک لیست شرکت در گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ آواگیمز

چک لیست شرکت در گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ آواگیمز

ما چک لیستی از لوازمی تهیه کرده‌ایم که می‌توانید برای حضور در گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ از آن استفاده کنید:   نکات اصلی در گلوبال گیم جم ۲۰۲۰ اول: وسایل راحتی خود را همراه داشته باشید. آواگیمز تا جایی که بتواند وسایل راحتی اولیه را در اختیارتان قرار خواهد داد. اما وسایلی از قبیل لوازمی که …

اطلاعات بیشتر