بازی اندروید پاورتانک ، گیم جنگی از جنس قدرت

مواقعی که عصبی یا ناراحت هستید چه کار می‌کنید؟ بسیاری از افراد برای تخلیه انرژی منفی خود به بازی‌های جنگی یا کامبت روی می‌آورند. بازی اندروید پاورتانک از آن دسته از بازی‌های‌ موبایلی است که وقتی به کنسول دسترسی ندارید، می‌تواند به بهتر کردن حال‌تان کمک کند.  

اولین چیزی که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، لوگوی ابتدای بازی است که با جرقه‌های فراوانی که از اطرافش به بیرون پاشیده، برای یک نبرد حسابی آماده‌تان می‌کند. آهنگ حماسی بازی هم قصد داشته تا حس جنگندگی را در شما بیدار کند. مثل تمام بازی‌های دیگر، در ابتدای بازی تعمیرکاری که در نقش کارکتر راهنما (Guide Character) است، شما را «فرمانده» صدا می‌کند که اگر روز بدی داشته باشید، همین خطاب کوچک هم تا حدی اقتدار و قدرت تصمیم‌گیری را به شما بازمی‌گرداند.

در این بازی آنلاین ، مبارزه بین تانک‌ها به صورت نوبتی صورت می‌گیرد. به این معنی که هر کدام از طرفین مبارزه به طور نوبتی حق شلیک دارند. در مراحل آموزشی، مسیر شلیک با مداری به شما نمایش داده می‌شود، اما برای مراحل واقعی باید نشانه‌گیری خود را تقویت کنید تا قدرت مقابله با حریف و شکست او را داشته باشید.

یکی از خوبی‌های گیم جنگی ، آپشن‌های زیادی است که به بازیکن می‌دهد. شما می‌توانید بعد از اینکه به تانک خود اسامی پیروزمندانه‌ای دادید، به اسلحه‌خانه بروید و اسحله‌هایی با اسامی حتی جذاب‌تر از اسم تانک خود تهیه کنید. مثلا شاتگان، بمب مغناطیسی، حمله فضایی، بمب اتم و…! در صورتی که سطح بازی و درآمد شما در حدی باشد که از پس هزینه چنین اسلحه‌هایی بربیایید، حتما برای جنگیدن هیجان بیش‌تری خواهید داشت.

بازی اندروید پاورتانک

البته این گیم جنگی ضعف‌هایی هم دارد که می‌تواند مخاطب را دلسرد کند. مثلا قدرت حمله را با آپشن‌های محدودی نمایش می‌دهد. ممکن است بسیاری از بازیکنان دوست داشته باشند با شلیک خود، زمین حریف متلاشی ‌شود، صفحه گوشی ترک بخورد، از بی‌سیم مرموزی صداهای اعلام خطر بیاید، آژیر به صدا درآید، صدای ناله از تانک حریف شنیده شود تا به کمک این عناصر، پیروزی خود را بهتر درک کنند. اما در این بازی با هر ضربه، زمین کمی فرو می‌رود و در نهایت هم تانک‌ها آتش می‌گیرد.

اما حتی با این وجود هم این بازی کژوال برای سرگرم کردن کوتاه مدت افراد بسیار مناسب است و آنلاین بودن بازی حس هیجان افراد را بالا می‌برد.

شما می‌توانید گیم جنگی پاورتانک را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

دانلود بازی پاورتانک از لینک مستقیم

دانلود بازی پاورتانک از کافه بازار