فراخوان شناسایی بازی‌های برتر جهت انتشار توسط آواگیمز

فراخوان شناسایی بازی‌ جهت انتشار توسط آواگیمز منتشر شد. تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز می‌توانند پروژه‌های خود را جهت تجاری‌سازی و انتشار برای تیم ارزیابی آواگیمز ارسال نموده و در صورت پذیرش اولیه، به صورت حضوری در یک رویداد Pitch Day به داوران آواگیمز ارائه نمایند.

 

در صورتی که علاقه‌مند به ارائه بازی‌های بازی خود در این رویداد هستید تا پایان آذرماه فرصت دارید درخواست خود را از طریق این لینک ارسال نمایید.

شرایط اولیه برای ارسال:

– بازار هدف بازی مورد نظر باید بازار داخلی ایران و پلتفرم اصلی، موبایل باشد،

– نسخه قابل بازی (Playable Demo) تیم/ شرکت‌های متقاضی باید حداکثر تا پایان دی‌ماه آماده باشد.

 

برای آشنایی با مواردی که باید در ارائه خود آماده کنید، به مقاله آواگیمز با عنوان توصیه‌‌هایی برای ارائه بهتر پروژه یا بازی به ناشر مراجعه کنید

پس از اتمام مهلت ارسال نسخه قابل بازی و بررسی اولیه فایل‌های دریافتی، رویداد ارائه حضوری (Pitch Day) برگزار خواهد شد. بازی‌هایی که در داوری ارائه حضوری این رویداد پذیرفته شوند، وارد «کمپین تست» آواگیمز می‌شوند. در این کمپین، آواگیمز بسته‌ جذب کاربری به ارزش پنج میلیون تومان را به طور رایگان برای بازی‌های برگزیده اجرا کرده و پس از تحلیل نتایج تست، درباره عقد قرارداد نشر روی بازی مذکور تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد. قرارداد نشر آواگیمز شامل خدمات تخصصی نشر، تست و تحلیل داده، بازاریابی و جذب کاربر و در صورت نیاز، سرمایه‌گذاری است.